8 Kasım 2008 Cumartesi
sigara
sigara artık bir saygı konusu olmaktan çıktı benim için. bir sevgi unsurudur direk... sen nasıl ki annenin karşısında damardan eroin almıosan sigarayı da içmemelisin,bağımlılık çünkü sadece bu yeni dünya düzeninde... baba sigara içiodur veya dayı veya her kimse sen onun karşısında sigara içebilrisin ama eğer sigara içerken üzülüosa karşısındaki kimse sakınmalısın ondan sigara içtiini...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder