5 Kasım 2008 Çarşamba

nev'den zor...

biliyorum cok ergenlik cagi gibi gelicek... ama cok nadiren de olsa mutlu olmak icin, farkli tadlarda mutlulugu ararken, ya da bu yasa kadar birileri bizi yetistirdigi ve caba gosterdigi icin yasamaya calismak cok zor... umarim sen 'istedigin icin' yasiyosundur...

Hiç yorum yok: