29 Ekim 2008 Çarşamba
tercih
çok ince bi konu tercih. her an sahip olman gereken, bi sonraki anına direk etki eden, böyle peşisıra gelen anlar boyunca da her seferinde yenilemen gereken. bilinçle tercih, tercihle de an birbirine bağlı. demek ki neymiş efenim tercih yapma isteğini veya yeteneğini kaybeden biri önce bilinci kaybediyor, sonra da anı... eee peşpeşe dizdiğin o anların en sonuncusunda, hani bi şerit geçiomuş ya o anda, işte o anda anlarına tutkalla yapışık olan tercihlerini yapıp yapmadığına ya da yaptığın tercihlerin doğru olup olmadığına kanaat getiriceksin. verdiğin kararların doğru olup olmadığına... yaşadığın hayatın her anını gözlemleyebildiğin o anda umarım o an iyi ki bunu yapmışım dediklerin, o an keşke bunu yapsaymışım dediklerine üstün çıkar... yoksa ne anlamı kaldı ki anlamsız anlar topluluğunun...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder