29 Ekim 2008 Çarşamba
deişen düzen
insanlar hakkındaki tüm görüşlerimiz tanıştığımız ilk 2 snde bilinçaltına kazınıyomuş,bilim öle dio. yani ilk 2 sn iyi intiba bırakmak lazımmış sonradan o ilk verdğimiz izlenimi değiştirmek çok zormuş. bu konuyla alakalı bişey farkettim de deişen dünyaya ordan giricem. eskiden nasılmış olay, biriyle tanıştırılıcak mısın görebilicein imkan varsa gider görürmüşsün gizliden, veya bi fotorafına bakarmışsın. onun bi fotorafına tav oldum diyen büyüklerimizi duymuşsundur. şu ansa o kadar fazla ilk izlenim bırakmamız gerken yer var ki. sadece güzel vücudun olsun, iyi giyin kuşan, oturmasını kalkmasını, adab-ı muaşereti bil yetmiyo bunlar. hiç tanışmadığın biri var mesela ama seni tanımak istiyo, giriyo facebook sayfana, değerlendirilebilicek o kadar fazla şey var ki... önceden dikkat edilmesi gerekenler belliydi dişlerini temizle çık dışarı. ama şimdi fotorafların altında commentlerini de temizlemen lazım. artık yaptırılan bakımlar kuaförde veya ayna karşısında değil de profil fotolarında, msn iletilerinde yapılıyo. bu deişen düzende asıl dikkat edilmesi gerekense bana göre gerçek hayatla sanal hayatı birbirinden ayırmak değil de birbirine bağlamak aslında. sen nasılsan öyle görünmeye çalışmak, gerçek halini sanala da yansıtabilmek. ilk izlenimin kötü olsa da o zaman, en azından doğru bi kötü izlenim bırakmış olursun.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder